Penta Teknoloji A.Ş. olarak bilgi güvenliğinin sağlanması amacıyla oluşturduğumuz Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemini aşağıdaki esaslar doğrultusunda uygulamayı, sürdürmeyi, etkinliğini sağlamayı ve sürekli iyileştirerek İLERİ TAŞIMAYI hedefliyoruz;
- İçeriden veya dışarıdan bilerek veya bilmeyerek meydana gelebilecek her türlü tehdide karşı sahip olduğu tüm bilgi varlıklarını muhafaza ederiz,
- Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemimizi ISO 27001 standart şartlarına uygun olarak tanımlanması, uygulanması, etkinliğinin sağlanması ve sürekli iyileştirilmesi için çalışırız,
- Bilgi güvenliği ile ilgili tüm yasal mevzuat ve sözleşme şartlarına uyarız,
- Bilgi güvenliğine yönelik riskleri sistematik olarak yönetiriz,
- Bilgi güvenliği farkındalığını artırmak amacıyla tüm personelin teknik ve davranışsal yetkinliklerini geliştirmek için sürekli eğitimler planlarız,
- Bilgi Teknolojileri sektöründe bilgi güvenliği açısından öncü ve örnek bir kuruluş olmak için tüm gücümüzle çalışır,
Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemimizi İLERİ TAŞIRIZ.
Bilgi Teknolojileri Ürünlerinin dış ticaret, gümrükleme, yönetim ve idari organizasyon faaliyetleri ve bu faaliyetler sonucu ortaya çıkan satış dağıtım ve satış sonrası hizmetlerin sunumu yapan, Türkiye'nin öncü Katma Değerli Teknoloji Dağıtıcısı olan firmamız, ileri teknolojik gelişmeler ışığında ve çevre bilinci içinde sunduğu ürün/hizmetlerini, Çevre Mevzuatı ve ISO 14001 standart şartlarına uygun gerçekleştirir.
Merkez ve Lojistik binalarımızda Ürün/Hizmet sunumunda gerçekleştirdiğimiz tüm faaliyetlerimizde “Sürdürülebilir Çevre, Sürdürülebilir Büyüme” ilkesini benimseyen firmamız, kurmuş olduğu Çevre Yönetim Sistemini aşağıdaki esaslar doğrultusunda uygulamaktadır;
-
“Sürdürülebilir Çevre” ilkesiyle hareket ederek, tüm çalışanların katılımıyla uyguladığı Çevre Yönetim Sisteminin etkinliğini sağlamak ve sürekli iyileştirmek,
- Ürün/hizmetlerini Çevre Yönetim Sistemi şartlarına uygun olarak gerçekleştirirken;
* Çevre Mevzuat şartlarına tam uyum sağlamak,
* ISO 14001 Çevre Yönetim Sistem Standardındaki şartlara tam uyum sağlamak,
* Müşterilerin uyulmasını talep ettiği çevre şartlarına tam uyum sağlamak,
* Diğer taahhüt edilen çevre şartlarına tam uyum sağlamak
- Çalışanlarımızın, taşeronlarımızın, ziyaretçilerimizin ve faaliyetlerimizden etkilenen tüm tarafların katılımıyla, temiz, yaşanabilir ve sürdürülebilir bir çevre için işbirliği içinde hareket etmek. Tüm tarafların çevre bilincini artırmaya yönelik faaliyetlerde bulunmak,
- Süreçlerimizi dijital platformlara taşıyarak, kaynak ( kağıt, kartuş vb ) tüketimlerini azaltmak,
- Doğal kaynak tüketimini azaltmak ve enerji verimliliği artırmak suretiyle çevre performansına katkı sağlamak,
- Ürün/hizmet gerçekleştirme süreçlerinde oluşan atıkların mevzuata uygun bertarafını sağlayarak çevre kirliliğini önlemek, geri dönüşüme yönelik planlar geliştirmek,
- Faaliyetlerimiz sırasında çevreyi etkileyebilecek potansiyel acil durumları proaktif düşünceyle belirlemek, gerekli tedbirleri önceden almak ve acil durumlara hazır olmak,
-
İçinde bulunduğumuz topluma ve çevreye saygılı, örnek bir kuruluş olmak.
Türkiye'nin öncü Katma Değerli Teknoloji Dağıtıcısı olan firmamız, ileri teknolojik gelişmeler ışığında ve müşteri odaklılık bilinci içinde sunduğu ürün/hizmetlerini, Mevzuat ve ISO 10002:2014 standart şartlarına uygun gerçekleştirmektedir.
Firmamızda uygulanan Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi (MMYS) kapsamında aşağıdaki esaslar doğrultusunda, MMYS’nin etkinliği, sürekliliği ve sürekli iyileştirilmesi sağlanmaktadır;
- Müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerini açık, şeffaf, hızlı, güven verici ve müşteri odaklı bir şekilde, kaliteli hizmet sunma anlayışıyla ele almak,
-
Satış öncesinde ve satış sonrasında tüm süreçlerimizi “müşteri odaklı" bir yaklaşımla gerçekleştirmek,
-
Müşterilerimizden gelen her bir şikayeti yasal mevzuat şartlarına tam uyum içinde, objektif, tarafsız, adil ve gizlilik anlayışı içerisinde değerlendirmek ve çözüm sunmak,
-
Müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerini kolayca iletmesi için gerekli iletişim altyapısının sürekliliğini ve erişilebilirliğini sağlamak,
-
MMYS uygulamalarıyla ilgili müşteri memnuniyet ve şikayet değerlendirme sonuçlarını üst yönetime raporlamak ve YGG toplantılarında gözden geçirilmesini sağlamak,
-
Müşterilerin ihtiyaç, beklentileri, şikayet ve önerileri doğrultusunda gerçekleşen çözümleri kalıcı hale getirerek sistemi sürekli iyileştirmek.